Vi kör en tävling

Hej älskade läsare. I natt höll min katt mig vaken eftersom hon löper och jamar och har sig, så har varit alldeles för trött och oinspirerad för att blogga. Men så kom jag på idén att jag kunde kasta upp en liten tävling här! För att vinna det här sminkkitet och få det direkt hem på posten behöver du bara skicka ett mail till [email protected] och svara på vad du vill läsa mer om på bloggen! Väljer ut en vinnare i veckan. Kitet innehåller nagellack från Depend, parfymen optimistic (2 ml)från Paul Smith, ett mini- mineralrouge från evereday minerals, en brons-ögonpenna från Yves Rocher och ett läppglans från samma märke. Lycka till :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0