Adjöken

Varit en skitbra dag i dag. Fått mycket gjort och haft ett långt brainstormingmöte inför kommande nummer av Egoboost Magazine. Vi avslutade mötet med att luncha tillsammans på en kinakrog.

Det kommer ju ske en del förändringar på tidningen framöver. Josefin kommer att sluta i februari och Yrsa kommer att ta över som redaktionschef. Jag kommer att få mer ansvar över texterna då jag blir den enda heltidsanställde skribenten. Hanna kommer att jobba kvar på deltid och vi kommer att ta in en ny praktikant.

Dessutom har vi flyttat in i nya lokaler med nya kollegor, så det är verkligen mycket som händer nu. Jag tror att det kan vara bra att röra runt lite i grytan så att vi inte blir för bekväma utan hela tiden fortsätter att utvecklas och utmanas. Och jag vet att Yrsa kommer att göra ett grymt bra jobb som red.chef.

MEN jag kommer att sakna Josefin helt enormt. Hon har blivit en jättenära vän och stort stöd. Fast hon är en minsting har hon varit en trygg axel att gråta ut hos och lite av redaktionens mamma. Och vi har haft så jäkla kul ihop! I somras åkte vi till Köpenhamn för ett weekendreportage och det har blivit en hel del vinkvällar på söder ihop. Önskar henne så klart all lycka till i värlen och hoppas att vi kommer att hålla kontakten i tiders evighet. Den tjejen kommer att gå långt kan jag säga.



Så här kan det se ut när vi kläcker idéer för Egoboost Magazine.




                                                        JosEfIn  =  BEsta shEfen



Kommentarer
Postat av: Josefin

Älskling!!!!!

2012-01-12 @ 20:57:49
URL: http://josefinknave.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0