Söndag på Big ben

Lyckades övertala mig själv om att ta en promenad tidigare, men det var på håret att jag lyckades, eftersom argumentet "titta på tv i sängen är skönt" var svårslaget. Och eftersom jag inte är den snabbaste hästen i hagen hann det bli både svinkallt och beckmörkt innan jag kom iväg. Sen ville jag och Gustav "hitta på något" och eftersom vår fantasi inte är något vidare fick det bli stand up på Big Ben igen. "glömde" dock bort min GI diet och tryckte i mig en chillihamburgare, så nu ligger jag här med magont. Nämensåatt. Trevlig kväll ändå, piffade till mig lite extra med lånad långklänning. Inbillar mig att jag ser sådär härligt BOHO CHIC ut? Nu ska jag städa och sen låta Filip och Fredriks podcast Vagga mig till sömns. src="https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1355353/images/2012/pic_186888349.jpg">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0