Smådalarö gård

Hej igen, jobbar över på kontoret ikväll. Trötthet och hunger är en dålig kombination när man har mycket att göra. Tänkte bara att jag skulle berätta vad jag ska göra i helgen! Ska på bröllop på Smådalarö gård i skärgården och jobba som supernanny till mina tjejer som jag passar ibland. Bubbelpool och bastu och hotellrum. Gillar ju inte att sova borta men kan nog stå ut den här gången =)

Förresten så måste ni gå in och tävla om skitbra mineralprodukter nu. Se inlägg nedan! Foundation finns i 18 nyanser så det är bara att gå in på hemsidan HÄR och välja den ni vill ha och sen skriva ett mail till [email protected] och svara på frågan "när grundades Smashit?". Ni får också concealer och pensel. GÖRT!



Smådalarö gård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0