sex saker som inträffar mig när...

Här är anledningen till att jag inte har bloggat i dag. Har suttit djupt försjunken i korrläsande. Dessutom är jag VIDRIGT trött i dag. När jag är trött infaller av oklar anledning alltid dessa symptom:

1. Mitt hår blir fett och platt
2. Naglarna bits ner
3. Jag dricker bisarra mängder kaffe vilket i sin tur resulterar i kaosmage och hjärtklappning
4. Jag känner mig FUL och TRÅKIG
5. Jag FRYSER
6. Jag känner mig DEPRIMERAD

I dag är jag trött för att jag sov med den där jävla appjäveln som skulle väcka mig på ett harmoniskt sätt i min lättaste sömnfas. Jag lovar att jag fick radioaktiv-cancerstrålning i mitt huvud där den låg och KOKADE bredvid huvudkudden. Vaknade varje timme med konstig känsla i kroppen. Jag hade så trevligt i går kväll att jag verkligen, verkligen trodde att jag skulle somna mätt, glad och belåten. Men fan, så fort hjärnan börjar tänka "hehe undra vad som händer om jag börjar tänka på lite paniksaker nu" så är det kört. Men ska inte trötta ut er med mitt gnäll. Förlåt för det.


Kommentarer
Postat av: Henrik C

Du är inte ful och tråkig! Dessutom kan det jobbet som du gjort tillsammans med dina kollegor idag hjälpa fler människor vilket för dig och alla på Egoboost Magazine till grymma personer! Hoppas att kommande natt blir bättre :)

2012-01-24 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0