Pyssel

Titta vad jag har köpt! Tavelfärg som
Man kan rita och skriva på med kritor. Tänkte måla en garderob hemma. Älskar när kreativiteten kommer! Tyvärr är man ofta så trött på vardagarna efter jobbet att det blir tv:n istället. Därför är det så viktigt med semester. Det är då man har tid och lust med allt det där man annars inte orkar. Som att börja skriva på en bok.... Började lite i Spanien faktiskt. Men det är otroligt trögt att sätta igång eftersom prestationsångesten lätt sätter krokben för mig. Tror det är viktigt att bara skriva utan att tänka på att någon annan ska läsa det. Skriva skriva skriva, och sen se vad som händer på vägen. Hade förresten jättetrevligt igår. Michaela sov över och sen tog vi en promenad i morse. Nu är jag på gymmet och ska köra någon timme, innan jag ska hem
och måla :) Skön dag. Lägger upp en liten reseguide till er sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0