Over and out

Nej hörrni nu packar jag ihop och tar helg. Varit riktigt sliten i dag och tjejerna har skrattat åt mig och sagt att jag ser ut som att jag överlevt sju svåra år. Hanna var i alla fall snäll och köpte godis till mig från seven eleven. Shit nu vågar jag knappt skriva att jag äter godis efter mitt "matfilosofi-inlägg". Klart som fan att jag äter godis (älskar lakrits) och trycker en pizza emellanåt. Men jag äter det verkligen inte varje dag eller varje vecka. Då var det klargjort. Mitt kvällsdilemma är om jag ska åka hem och sova framför en film i min onepiece eller om jag ska orka gå på middag hos en kompis som jag inte sett på jättelänge! BORDE gå på middagen men är så jäkla trött. Känner mig som en dålig vän som bara jobbar och tofflar med G. och hänger med kollegorna, just nu. Förlåt vänner! =( Hur som helst så blir det LUNGT ikväll, för imorgon ska jag på fest/middag/drinkar hos Bella. Sjukt kul! Just det. Vinnaren av Trim Grip-hantlarna är Fredrika! Nästa vecka kommer jag ge bort riktigt bra mineralprodukter... Känner mig som Jesus. Eller tomten. Trevlig helg, vi hörs senare eller i morgon

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej Cissi!

Tack så jättemycket för vinsten, fick paketet idag :)

Ska bli rolig att testa. Hoppas du får en trevlig helg.

Kram

2012-01-20 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0