En ulv i fårakläder

Kvällen igår var riktigt, riktigt trevlig. Det enda jag så här i efterhand ångrar djupt är att jag inte höll regeln om "varannan vatten" och att jag inte höll regeln om att "inte blanda olika färger." Hällde i mig både vitt, rött, rosa och brunt. I dag är jag med andra ord inte pigg som en mört, men det är fredag och bara korrekturläsning på scemat, vilket går att utföra i liggande postition!

Hur som helst tänkte jag berätta om ett intressant och tyvärr inte speciellt ovanligt möte med en kille i går på krogen klockan 23.00. Han bär en rödrutig skjorta, är 26 år gammal och ser ut som en präktig och hyvens karl. Han kommer bort till vårt bord och börjar prata och eftersom han är trevlig så babblar vi en stund. Sedan frågar han "jaha, när får man ta ut dig på en dejt då?" Varpå jag såklart svarar "jag har pojkvän så det går tyvärr inte". Det är då han säger "Ja men jag har också tjej".

Jag frågar varför han vill gå på dejt med mig om han har tjej? Och han säger "Ja men hon är en jävla fitta". Han fortsätter med att berätta hur trött han är på sin tjej som han bor tillsammans med och att hon aldrig städar efter sig och är svartsjuk och tjatig. Vidare anförtror han mig att han har varit otrogen flera gånger, men han vill inte göra slut för han vill inte göra henne ledsen....


OKEJ. Visst finns det svin och äckelpäckelkillar men att dom är förklädda som vanliga människor gör mig på riktigt rädd. Det är en sak om de är alkoholplufsiga, har skjortan uppknäppt och håret drypande av gelé. Men att de ser ut och uppträder som fina killar och sen visar sig vara sjuka i huvudet. Det får mig fan att tappa tron på mänskligheten och kärleken.
.




Kommentarer
Postat av: Henrik C

Skrämmande! Inte speciellt sjysst mot hans tjej, låter som att hans beteende är betydligt värre än hans tjejs! Hoppas att ni hade en trevlig kväll ändå :)

2012-01-20 @ 14:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0