MEDGES EJ




TJA TJA BLOGGEN!

I går "smög" jag in på h&m och spontanköpte en par gula strumpbyxor och en svart tunika på väg hem (se bilden). Detta ledde till att jag idag var så pank att jag inte hade råd att köpa mitt frukostkaffe från Seven eleven. Alltid samma sak:

Kortet: MEDGES EJ.
Jag: Oj, hehe. Jaa alltså, jag har inte fört över pengar från mitt andra konto... hehe.. kan vi prova med en vanlig kaffe istället för latten?
7/11 tjejen: Jaha så du ska alltså inte ha din latte nu som jag gjort? *Suckar*
Jag: hehe... nää.. prova med en LITEN kaffe istället. Vad kostar den?
7/11 tjejen: 16 kronor. 
Kortet: MEDGES EJ. 
Kön bakom: Stöööön, suck, åhhh, tramp tramp..
Jag: hehe. Oj.. 

Lever efter det kända ordspråket: *Latte kommer och går men kläderna består*


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0