Jag gör en Bridget Jones

Ok nu håller jag på att somna men ett löfte är ett löfte. Hade alltså varit på möte på skatteverket för att gå igenom min bokföring och hade lyckats få en otroligt snygg och trevlig handläggare i 30- års åldern. Fascinerad av detta faktum (trodde alla som jobbade där hette Britta och var 55) ringde jag Josefin och halvt skriker om hur FANTASTISK han var och ska så klart överdriva och säger att han såg ut som en MODELL och hade jag varit singel hade jag tagit hans NUMMER. Mitt i en mening tittar jag upp och ser honom stå en meter framför mig. Han hade väl lunchrast eller något. Blir så generad Att jag börjar skratta hysteriskt som ett cp, vinkar och springer därifrån. Kommer aldrig våga komma tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, stackare!

2012-02-01 @ 17:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0