If I was a rich girl...

Jag har ju på något oklart sätt lyckats haffa den bästa killen någonsin och i julklapp fick jag presentkort på en hel massa upplevelser. Kan bero på att jag är besatt i spa, god mat, bo på hotell och allt som stavas bortskämd. (vem fan är inte det förresten?) Men till den dagen jag vinner på lotto eller blir stenrik på en bestseller så får man mest drömma. Men imorgon ska jag och G. På spa på Sturebadet och sedan äta Kinesisk afternoon Tea på Berns! Och det bästa är att jag har både massage och vinprovning kvar. Okej varken kärlek eller lycka kan köpas för pengar, men visst blir livet lite, lite skönare och härligare......? ;)

2012-01-05 @ 18:25:41 allmänna betraktelser Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0