HETA KILLAR

Goddag kära vänner.

På lunchen drog jag, Hanna och Josefin till Vurma som ligger mitt emot vårt kontor. Jävlar vad snygga servitörerna är där. Det är helt sjukt. Som en film. Man undrar om de har speciella krav när de rekryter folk dit....

Så vi satt där och dregglade, spanade och fnissade i en timme.

Nu är jag övermätt och lite seg. Om en stund ska jag ha möte med vår skönhetstjej till tidningen. Jag kommer att bli ansvarig för de sidorna när Josefin slutar, vilket innebär att vi bollar texterna tillsammans och planerar vad som ska komma i följande nummer. Så har ni några tips blir jag superglad om ni vill dela med er till mig. Efter jobbet har jag och Josefin planerat en liten after work. Har längtat efter att dra på mig rött läppstift, lite torrschampo i håret och gå till någon hotellbar och titta på folk.

 Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0