Fantastisk feedback

God morgon! 

Måste få dela med mig av en sak som jag är så stolt över. När jag gjort en intervju så skickar jag alltid in den till intervjupersonen så att jag inte har missuppfattat något. Och det är alltid lite nervöst att få tillbaka svaret. Det är nämligen inte alltid personen tycker att min skildring av dem stämmer överrens med den de har av sig själva...  

Och gissa om jag blev glad när jag fick det här svaret av tjejerna bakom organisationen Ung cancer som jag gjort Stora intervjun med i nummer två!


Julia Mjörnstedt [email protected] till mig visa information 20 jan (3 dagar sedan)

Hej fina du! Tusen TACK för en grym intervju! Vi är så galet imponerade, av alla intervjuer som gjorts känns denna mest naturlig o äkta - fantastiskt!

Det är när man får sådant här fint beröm som man växer några centimeter extra. I nästa nummer som kommer ut i mitten av februari har jag gjort en stor intervju med Cissi Wallin. Det får ni inte missa!

Kommentarer
Postat av: Henrik C

Låter kanon att ni gjorde en intervju med Ung Cancer! Egoboost Magazine & Ung Cancer är båda bra företag/organisationer som tycker om att hjälpa andra människor :)

2012-01-23 @ 21:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0