Bollibompa-tajm

Denna glamourösa kväll sitter jag barnvakt, äter köttbullemackor, dricker Oboy och ser på Bollibompa. När gjorde man det sist liksom!? Jobbat extra som barnvakt till och från i sex år. Varit hos säkert 10 olika familjer allt som allt. Har utvecklat alla möjliga tekniker för att få de små liven att sova, äta och städa efter sig, men mest av allt är jag nog väldigt snäll. Jag tycker om att leka, kramas och läsa sagor. konstigt då att jag inte är ett dugg sugen på egna barn. Får utveckla det i ett annat inlägg tror jag. Förresten har ni till på fredag på er innan jag drar en vinnare av hantlarna Trim Grip.(Läs tidigare inlägg.) Hoppas ni har en bra onsdagskväll. Blir upphämtad av min man senare, saknar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0