Planen sprack

Tror inte att jag tål rödvin, vilket känns som ett skämt när jag precis blivit tillräckligt vuxen för att lära mig att uppskatta det. Drack två glas under hela kvällen igår och blev helt förstörd.
Haft huvudvärk och mått illa hela dagen. Varit riktigt ynklig. Hade tänkt att ha en fixdag med städning och träning och dessutom hinna jobba lite. Det har jag ju kunnat glömma. Det enda jag orkade med var en sväng till kebaben med kusinen. Sen har vi sett på idol och reprisen av ensam mamma söker lägenheten ser ut som en bomb har släppts.

Och intervju imorgon tidigt med två coola kvinnor som har startat upp ett eget företag. Peppad och lite nervös, som jag alltid är när jag vill göra något bra. Sedan blir det en spelning imorgon kväll på Lydmar!
Kram och godnatt



Orkade mig ut en sväng för middag. Måste få i mig fett, salt och Coca Cola dagen efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0