Nu checkar jag ut

Vilken dag! Först intervju och plåtning, sedan jobb på kontoret och efter det iväg och passa barnen igen för första gången på 3 månader och efter det ett hårt gympapass på Friskis. Nu är jag helt slut. Ska börja passa kidzen igen varje vecka - för extrapengar såklart - och för att jag älskar dem!

Imorgon ska jag följa med Bella och göra "stora intervjun" för nummer 4.... Kanske avslöjar vem det blir senare. . .
Spännande i alla fall!

Tycker att Friskis i Ringen verkligen har fräschat till sig sen de renoverades i somras. Och det är så skönt att träna på kvällar, när det nästan är helt tomt.. Gillar inte att trängas med nakna tanter i duscharna!



Hoppat upp på en liten puff för att ni ska se min träningsoutfit! Hade inte med mig träningskläder idag så fick improvisera lite med mina sköna leopardmysbyxor (som jag lämpligt nog hade glömt på jobbet) och sen körde jag barfota. Kanske kommer få blåser nu.. Riktigt jobbigt var det i alla fall. Blev så irriterad på tränaren som skrek hela tiden, gympa ska vara kul - inte någon militärövning...

Och missade tyvärr dansen Fuego, så får testa nästa vecka istället. Nu blev det vanlig medelgympa.



Fördelen med att träna halv 10 på kvällen... Du får hela omklädningsrummet och bastun för dig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0