K Karaoke

Herre min gud vad kul det var igår på K Karaoke! Vi dansade och skreksjöng oss igenom en playlist bestående av allt från Håkan Hellström till Celine Deon, samtidigt som vi klunkade i oss tre kannor öl. Jag har världens bästa jobbkompisar och jag är så förälskad i dem allihopa! Jag är praktiskt taget tondöv och alltid skämts över det, men igår kände jag mig som en riktig dancing queen. Jag vill typ sjunga karaoke varje vecka, förstår inte att jag aldrig har gjort det förut? Om man bortser från några afterskiikvällar och ett och annatt bortträngt karaokeuppträdande på någon finlandskryssning...

I morse vaknade jag och var hes, pank och hade ett dunkande huvud. Men det var det värt!








Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0