Intervjumorgon!

Började dagen på café Mocco där vi intervjuade Therese Eriksson och Denise Madsen, som är grundare av organisationen Maskrosbarn, som jag skrivit om tidigare på bloggen. Är otroligt glad att vi kan ha med dem i nästa nummer och Egoboost Magazine och att vi får chans att lyfta dem och deras arbete. Eftersom jag själv har varit lägerledare och volonär på Maskrosbarn så vet jag vilket fantastiskt jobb de gör och att de har hjälpt hundratals (om inte fler!) barn och ungdomar. Maskrosbarn är en ideell organisation som stöttar barn och ungdomar som lever med föräldrar som dricker för mycket eller som har psykisk ohälsa. Det rör sig om cirka 500.000 barn i Sverige. Hemsidan är: www.maskrosbarn.org.

Kommer att bli ett grymt reportage!



Bild lånad från Bellas blogg.



Passade på att äta lunch med tjejerna på Panini efteråt, och Jessica tittade förbi!



Och så här ser jag ut idag! Sitter och renskriver intervjuer på kontoret i myssoffan och mår väldigt bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0