Inte så synd om mig

Idag är jag hemma sjuk från jobbet. Förkylningen med diverse mystiska halskrämpor som ledde till diverse hypokondriska jag-kommer-dö-tankar började i fredags och har hållit i sig tills nu. Kände att det var dags att kasta in handduken och vila upp sig en dag. Sagt och gjort. Sovit 12 timmar och nu mår jag MYCKET bättre. Har legat i sängen och läst tidningar och smulat med rostbröd iförd den obligatoriska ziperallen. Nu börjar jag dock känna mig lite smått uttråkad. Ska nog masa mig upp, ta en dusch och en promenad innan solen går ner. Lagom anstängande kvällsplan, haha.

Förresten. Ni har väl inte missat att följa mig på twitter. ceciliasalamon heter jag där. Och på wordfeud: super-blixten (ett internt skämt, kallas så på jobbet för att jag är så snabb antar jag....) Lägg till mig och stöd mitt nya beroende!




Himla jobbigt att va sjuk  . ..

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du wordfeud?:)

2011-09-27 @ 19:56:50
Postat av: Cissi svarar

jaa.... alltså. Det var ju det ja skrev :9

super-blixten

2011-09-28 @ 11:04:52
Postat av: Emma

Trodde du bara skoja om det ;)

2011-09-28 @ 13:06:24
Postat av: XTIO DIN UNDERHÅLLNIGS BLOGG!

Hejsan, skulle du vilja ha fler läsare på din blogg? :) Vill du göra ett bloglovin byte med mig, eller kanske till och med ett länkbyte?



Om inte så strunta i det. :P

Har du haft en bra dag hitils? :) /XTIO

2011-09-28 @ 13:52:35
URL: http://xtio.nu
Postat av: jessika; tävling pågår!

jag börjar också bli sjuk!

2011-09-28 @ 14:24:33
URL: http://kallasjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0