Har inte tid med detta!

Ligger utslagen i sängen, kollar på svenska hollywoodfruar, dricker te och knarkar nässpray. Katterna håller mig sällskap som tur är. De vill alltid gosa - hur ofräsch jag än är. Har gått och blivit dunderförkyld, men jag hoppas att jag blir frisk tills imorgon - då är det makeupstores höstfest, plus att jag verkligen inte vill vara borta från redaktionen! Idag fick jag veta en väldigt kul grej jobbmässigt, kan inte avslöja än, men om allt går vägen så kommer ni att få se i nästa nummer om några veckor! Några kompisar kommer kanske bli lite förvånade, haha.

Nu ska jag fortsätta min tidning/tv/film-orgie och inte röra mig ur sängen till imorgon. Vi hörs då, natti natt!



Mina älsklingar. Jag vet. Jag hatar också folk som fotar, pratar om och gullar med sina husdjur. Ingen annan bryr sig ju. Precis som ingen annan bryr sig om nån annans jävla ungar. Men för sista gången - jag älskar mina katter! Tilde + tiger + Cissi = sant 4-evva




(hehe, de har ju inget val- de är ju inlåsta)



hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0