Gårdagen

Igår satt ju jag och Josefin och jobbade över och lagom övertrötta. Så vi bestämde oss att unna oss (med andra ord en ursäkt att spenderar pengar man inte har) och gå och äta middag på Malmen. Väldigt gott och mysigt. Kändes lite som att vi var på dejt.. ♥

Sedan lyckades jag dra med Josefin till Hellströms (stackarn har ju aldrig varit på Söder så hon visste inte att hon borde protesterat) för billig öl och Backstreet boys. Onsdagar är ju 90-talskvällar på Hellströms. Men det roliga är att de som var där inte ens kan minnas de låtarna eftersom de ju är födda typ -94...

Sedan lyckades jag övertala Gustav att komma (stackaren är ju från Mora så han visste inte heller att han borde protesterat). Han hade varit på "grabbkväll". En kväll han pratat om sedan förra helgen för att dom skulle köra så hårt. När jag frågade varför dom var klara halv 10 svarade han :
- Jamen den ena skulle hem till sina tre ungar och den andra skulle passa ett flyg imorgonbitti..

Jag som nästan hade hoppats på strippor, spontanflygningar till Bankok och en natt i fyllecell.



Min dejt



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0