Bra energi!

Riktig bra förmiddag! All morgontrötthet försvann när jag kom in på SATS för dagens plåtning och intervju och träffade häftiga Magdalena Bibik som jobbar som danstränare och PT. Hon kommer vara med i ett roligt reportage som ni kan läsa i novembernumret! Hon hade sån energi att jag direlt fick lust att träna. Så fast jag ska jobba sent ikväll så bokade jag in mig på en dansklass. Dans Fuego. Latinska heta rytmer står det på passbeskrivning. Låter minst sagt spännande..

Intervjun och plåtningen gick hur bra som helst. Känner mig mer och mer varm i kläderna i intervjusammanhang och har utvecklats så mycket det senaste året! Samtidigt så tror jag att allt det här nya, plus att jag är kär och känner mig trygg och lycklig har gjort att det blir kortslutning ibland. Det rinner över och jag dippar. Låter kanske konstigt, men jag tror att om man är väldigt glad så blir fallet större när man inte mår så bra. Har stressångest på kvällarna rätt ofta numera. Det liksom kryper i hela kroppen. Fast jag aldrig mått så bra som nu. Det är frustrerande. 

Men om jag tränar på kvällarna hoppas jag på att trötta ut mig själv så mycket att jag helt enkelt somnar, istället för att ligga och vrida mig i sängen. Träning och rutiner är det som funkar bäst.

Vi har pratat om det idag på kontoret - och flera av tjejerna känner igen sig i det. Det är svårt att komma ner i varv när man har tusen saker i huvudet - och även positiv stress kan förvandlas till ångest och oro om man inte lär sig att slappna av.

Älskar att det är så öppen stämning på redaktionen och att vi kan prata om allt. Idag gjorde vi en feedback-övning där vi peppade varandra tills vi alla vara blödiga och varma i hjärtat. DET ÄR KÄRLEK ♥




Egoboost grymt duktiga fotograf Anna!



Avslappnad stämning på kontoret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0