Vad tjejer gör på toan tillsammans. .

Var ute igår med min älskade kusin. Det blev en barrunda på Tranan, Riche och Kåken. Insåg 4 saker.

1. Jag gillar inte att trängas/svettas/få öl spilld på mig på ställen där man inte kan prata på grund av jättehög musik och måste stå upp med jackan i famnen för att det inte finns några sittplatser.
2. Jag låter som en tant med tanke på ovanstående punkt.
3. Det är Okej att vara en tant.
4. Jag ska aldrig mer dricka rödvin.




Varför går alltid tjejer två och två på toa? 

För att det är trevligt. Roligare att kissa med sällskap liksom. Och så kan man fota varandra.
När tjejer går på toa tillsammans tar det alltid fyra gånger så lång tid som när man går själv.



När blir man för gammal för att fota sig själv i porriga poser i badrumsspegeln?


Kommentarer
Postat av: Största systern

Uppenbarligen är Sanna för gammal för porriga poser i alla fall. Min lillatantsyster.

2011-09-13 @ 12:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0