Helgen är helig!

Glömde min datorladdare hemma så haft bloggabstinens i två dagar! Haft en superbra och mysig helg. Köpt nya träningskläder och varit ute och sprungit i lördags vid årstaviken. Alltid lika skönt att vakna upp utvilad och O-bakfull. på lördagskvällen träffade jag Gustav och gick och spelade biljard på rock Q vid Odenplan. Vi hann också med att dricka öl och spela fotbollsspel, black jack och flipper och jag blev speedad och galen som jag alltid blir när jag spelar spel.
- HELVETESJÄVLAKUUUUK!! Skrek jag när den lilla fotbollen gled i det andra målet.
Stackars Gustav fick skämmas.

Söndagen spenderades på söder med brunch på Kvarnen, BINGO på en bingohall (ja det är sant, tyvärr. Och det är dessutom andra gången vi gör det på 2 månader så det finns tyvärr ingen ursäkt.) Och bio. Vi såg filmen Niceville, som är en av årets absolut bästa filmer. Otroligt gripande och välgjord.

Uppskattar verkligen att vara helt ledig på helgen och inte tänka en sekund på jobbet. Helgen är helig för mig!
Här kommer bilder från lördag och söndag. VARSåGODA!!



Vatten 5 minuter bort och sköna promenadslingor i skogen. En av anledningarna att jag älskar Årsta.



Fokuset i DEN blicken





Stockholms bästa brunch på Kvarnen. Å nu börjar jag dreggla när jag ser allt...... Åååh..



MARIA BINGO levererar!

                                         

                                          Niceville. En snygg, bra och viktig film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0