Städhjälp NEJ ELLER OKEJ?

Idag är en typisk måndag. Sitter och förbereder en intervju. Ska jobba på mitt extrajobb ikväll. Sen har jag en hel del städning att ta itu med när jag kommer hem. Har gjort en lååång lista med allt från att skura duschväggar till att gå igenom alla lådor. Hatar verkligen att städa, men ÄLSKAR att ha det fint omkring mig. Drömmer om att skaffa städhjälp men skäms för att jag inte kan hålla ordning på min lilla etta. Och för att folk ska tycka att jag har blivit snobbig och omoralisk. Vad tycker ni?

Är det SKAMLIGT att inte vilja städa själv?

 


Kommentarer
Postat av: Linda

NEJ tycker jag! Varför ska nån annan städa ens skit - underbetalt oftast!

2011-10-17 @ 15:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0