Sova

Bestämt  mig för att ta en lugn helg med träning, sömn, fixande hemma, och mys med vänner och Gustav. Eftersom jag haft svårt och sova och känt mig ordentligt nere hela veckan, har jag bokat konsultion hos en sömnterapeut på tisdag. Vill så långt det går undvika att ta starka sömntabletter. Känns i alla fall viktigt att jag tar mig själv på allvar, vilket jag inte direkt har gjort förut när jag har mått dåligt, men min erfarenhet är att det ändå slår tillbaka förr eller senare. Ska sluta vara "duktig flicka" och kämpa på, utan istället erkänna att jag har en svacka just nu. Därför jag skriver om det här och därför jag har berättat för mina kollegor.

I natt sov jag 9 timmar ostörd sömn, utan minsta lilla valerianatablett. Otroligt skönt. Tråkigt att jag missade Hannas (hanapee) 23-årsfest, men jag behövde sova ut. Idag skiner solen och jag känner mig lyckligt lottad.




Kommentarer
Postat av: Josefin

<3

2011-10-01 @ 13:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0