Shopaholic

Hej anonyma shopaholics... Jag har ett litet problem..... Skulle bara jättesnabbt svänga förbi hm och köpa ett par strumpbyxor och lösögonfransar till festen imorgon. Tilläggas är att det ösregnade och jag hade typ.. Migrän.. Så jag ville alltså få detta avklarat snabbast möjligt.... Två timmar och 1200 kronor senare har jag köpt: smink från make up store, en svart fin skjorta, en väska, örhängen (50 % rea!) och en halvporrig rolig leopardklänning. Åh denna kick jag får av att shoppa!! Denna underbara pirriga adrenalinkänsla som uppstår i provhytten när man har förälskat sig i ett plagg. Botar till och med migrän, depression och tristress. Som sagt... Jag har nog lite problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0