Så arg!!

Okej nu kommer ett obefogat arg och gnälligt inlägg men det är min blogg så jag gnäller hur mycket jag vill. Idag har varit en skitdag (i alla fall halva dagen). Började med ett läkarbesök med en idiotisk läkare som dels berättade att jag har hjärt-blås? Utan att förklara vad det var så nu är jag jätterädd och dels fyllde i ett formulär om min psykiska hälsa helt känslolöst. Kände mig verkligen som en siffra i hennes dator. Sen har jag knappt sovit något i natt (Tilde löper igen och jamade i 7 timmar) och det ösregnar. Mitt paraply är trasigt och jag har högklackade skor och kliver i pölar. Nu åkte jag till tandis för en uppfräschning, eftersom ja ska bleka tänderna. Får veta att " då skulle du bokat tid hos en tandhygeinist" på undersökningen tar de bara en bild. Så nu sitter jag och väntar på en ny tid där och 680 kronor fattigare. De är så sjukt otrevliga på City dental - gå inte dit! okej skönt att gnälla, känns pyttelite bättre. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0