Romantik

Träffade min vän Carro en snabbis efter jobbet för ett glas på Riche. Hade under dagen endast fått i mig följande: Några tuggor kyckling på Berns (Pga. Svårigheten att äta OCH skriva en intervju samtidigt.) En kaffe. En påse nötter och en kopp nudlar. Dåligt.

När jag sedan tog två glas vin kände jag mig lite för snurrig, så jag svängde förbi seveneleven och tryckte universums största kyckling-och-curry-baguette.

Sedan blev jag lite pilsk och åkte hem till Gustav. Väl på plats och mitt i "myset" blev jag tvungen att springa och panikkräkas. Upp kom både Currymacka och vin.

När jag kom tillbaka hade Gustav somnat.


Det kallar jag romantik på hög nivå.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0