Jag är ny hälsoredaktör!

Från och med novembernumret är jag ny hälsoredaktör på Egoboost Magazine! Det ska bli så himla roligt, och det har varit svårt att inte berätta något! Jag kommer att fokusera på hälsa som välmående och ni kommer garanterat inte hitta några bantningstips eller rubriker som "10 knep för en platt mage". Istället kommer ni få läsa avslappningstips, hur man kan hantera stress och hur man håller uppe träningsmotivationen, bland annat.

Är glad att jag får användning av det jag lärde mig under året jag läste friskvård i Vänersborg. Alltid varit intresserad av att äta nyttigt, leva sunt och ta hand om min kropp, men jag är mänsklig med en massa brister. Men jag ser det som en styrka och inte en svaghet. Åh det här ska bli jättespännande, men är lite nervös...

Har ni något förslag på något ni vill läsa om?








Kommentarer
Postat av: Emma

åååh va roligt!! Jag ser fram emot att läsa dina sidor :)

2011-10-04 @ 18:42:49
Postat av: frida holmberg

åååh vad kul :D

2011-10-07 @ 00:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0