Egoboost höstfest!!

Stämningen på redaktionen just nu är líte som timmarna innan julklappsutdelningen på julafton. Alla går runt och är lite rastlösa och förväntansfulla och pillar på sina klänningar och kollar på klockan. Ikväll är det ju Egoboost Magazines stora höstfest på Collage. Det kommer komma så sjukt mycket folk (tror vi, över 1000 personer har osat!). Jag är nerös för jag: 1. Kommer få klaustrofobi och bli nedtrampad 2. Ramla eller svimma på någon scen? 3. Att mina strympbyxor skulle gå sönder, mina bröst skulle trilla ur klänningen eller jag skulle råka bli skitfull. 4. Att regnet ska förstöra mitt hår. Men mest av allt är jag ASTAGGAD!! Om någon av ER som läser kommer, måste ni komma fram och hälsa! Uppdaterar under kvällen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0