Dag 2

Just ja. Glömde bort att ni så klart håller på att förgås av spänning över hur det går med min "matutmaning". Måste för övrigt komma på ett nytt namn, känns så töntigt. I ALLA FALL. känner mig galet trött nu trots 9 timmars sömn i natt så piggare känner jag mig inte, men däremot har det varit förvånansvärt lätt att sluta med kaffet. Saknar bara att ha en anledning att kila ner till Espresso house vid tretiden, för en välbehövlig paus. Dagens meny har varit följande (håll i hatten) frukost: grönt te, grovt bröd m. Pålägg, ett glas juice och järn-och vitamintablett. Lunch: sallad med kyckling och grönsaker, keso och potatis (som jag fuskade med) mellis: nötter och mer te. Middag stor hälsotallrik. Mål: mer energi, mindre magont, rensa kroppen från skit. Analys: ååh, jag vill ha glass och vin och latte. Inser att min karaktär inte är så stark som jag trodde. Håller ut ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0