Bellas Bondfest

Festen i fredags alltså. Så sjukt kul! Var helt förstörd när jag åkte hem. Först korrekturläsa i 8 timmar och döden direkt till Josefin för att göra i ordning oss och ta en drink och sedan taxi till festen/middagen på Pontus och efteråt efterfest på Collage till stängning. Lyckades dansa sönder mina skor och få foten krossad av en gigantisk champagneflaska. Så taxischafförens kommentar när jag i ösregnet skulle ta mig hem var kanske befogad. -räcker det nu? Sa han och flinade. Grymt bra fixat i alla fall och maten var så god. Tack Bella för en skitkul kväll! I går var jag bakis men åkte ändå till Ikea med Gustav och köpte lite fint till lägenheten. Kändes parigt och fint. får visa sen!! Och nu känner jag att min hurtighet har tagit oanade höjder - ska nämligen på långpromenad på Djurgården. Hoppas att ni har haft en mysig helg. (bilderna är från Bellas blogg, fotograf Anna Bristand)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0