Snopet

Gah helt slut! Precis kört en timme i gymmet och boxats med Gustav. Helt skakig i armarna. Måste bara berätta om passet "mental avslappning". Det bestod av att personalen satte på en avslappningskiva med världens brusigaste ljud och lämnade rummet. Kunde inte sluta skratta. Dessutom var alla andra pass inställda "pga sjukdom". Har det underbart eftersom jag är här med Gustav men undrar lite vad som krävs för att kallas spa egentligen? Nä ska inte klaga för mycket, nu ska jag hoppa i poolen.


Kommentarer
Postat av: william

vill också hoppa in i en pool;D

snygg header btw:D



Vad tycker du om mina "Little Miss Sunshine" foton som jag har tagit på min vän:D?

2011-11-13 @ 17:13:51
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0