Skönhetsfavvosar!

Tänkte att jag skulle visa vilka produkter jag använder och älskar! Man har ju testat tusentals produkter i sitt liv och här är några jag har fastnat för. Hårprodukter: elnett hårspray är skitbra om man inte vill ha så hårt sprayat hår utan bara volym. Osis torrschampoo är min bästis när jag inte orkar tvätta håret och Franck Provost kör ja i håret innan föning - värmeskyddar plus gör håret lent. Kroppen och ansiktet: är verkligen inte snobbig med lotion, just nu använder jag Åhléns eget märke "Å" för 20 spänn. Tips är att blanda i lite brun utan sol som den på bilden! Använt Olay Beauty flud i ansiktet sen högstadiet! Går att köpa på Ica för en 50-lapp, helt perfekt. Av alla rakhyvlar är Venus Embrace från Gilette bäst. Inga mer röda prickar! Smink: make up stores "cover all" täcker mörka ringar å röda partier på 3 sekunder och räcker i evighet. Gillar också deras ögonskuggor, sotar med en helt svart när jag ska ut, nyans "shimmery bell". Face har bra rouge, blir lagom rosa och naturligt, har nyansen "celestial". Kör ofta med röda läppar och Maybellines "530 fatal red" ger rätt divakänsla. Annars hatar jag läppglans som kladdar och gillar färgade läppbalsam som MNY eller Hydracolor. Använder ett minerallöspuder från Maybelline och ett solpuder från Face över. parfym: älskar kryddiga lite tyngre parfymer, nu har jag precis fastnat för Rihannas nya parfym. Nagelack: starka färger, gärna knallrosa, som den här från Color club. Vilken är er favoritprodukt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0