Oinspirerad

Dålig på att uppdatera men det är bara för att min söndag och lördagskväll har varit riktigt svenniga. Osexiga. Oglammiga. Gårdagens dejt ställde in våra utgångsplaner, ingen ville vara med mig men det kändes rätt ok ändå. Gick till alkiskvarterskrogen och köpte med mig mat och hyrde filmen en shopaholics bekännelser, en skitfilm för övrigt, och sen kom min kusin över och slappade i soffan. Slut på lördagskvällen. I dag har jag ätit frukost med tidigare nämda kusin och tränat. Bra pass. Nu träffa min man som varit i Skåne hela helgen och som jag saknat. Han tycker inte om att jag bloggar om honom, vilket jag inte förstår. Själv älskar jag när folk skriver om mig, jag är en bekräftelsehora ut i fingertopparna kan man säga. Nej nu får det räcka. Trevlig söndagskväll på er gullisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0