Nagellack

Vi har börjat med en ny grej på jobbet nämligen veckoutlottningar. Denna extremt trevliga tradition startade förra veckan där bland annat en parfym och en pälsväst fick en ny lycklig ägare. Ni anar inte hur mycket konstiga saker som skickas till redaktionen! Det är tex. Inte ovanligt att ett bud utklädd till bagare kommer med en tårta eller att vi får en kartong jord och egna frön att så ( just den presenten var lite olycklig eftersom vi inte ens lyckas hålla liv i en kaktus). Just idag fick jag det här fina nagellacket av snällaste Josefin som älskar att skämma bort oss. Nuu ska jag gå igenom min bokföring ihop med en revisor. Känns som att jag är på väg att möta min domedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0