Morgonstund har ....dålig andedräkt i mun?

Godmorgon säger jag lite käckt klockan halv 2. Kunde för övrigt inte stava till käckt, blev checkt, tjäckt och tjeckt innan jag hittade rätt.

Gårdagen. Herregud.

Slakthuset. Vad är det för ställe egentligen? En skitrolig grej var att vi träffade dejtingcoachen Hannes Hervieu ute på "jobb" med två kunder. HAHAHAHA. Hoppas för deras skull att de fick ligga. Så mycket som de hade betalat. Nu har jag så jävla bråttom och jag kommer garanterat att komma försent (förlåt Therese) men vad gör jag inte för er skull? Ska nämligen iväg på afternoooon teaaa.




FINKUSIN



VÄRLDENS SÄMSTA BILD MEN NI FATTAR. COOL TJEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0