Julpynt!

Skulle egentligen ätit middag med en vän men jag är så himla trött så jag stannade hemma och kom på den briljanta idén att försätta mig själv i lite julstämning. Satte på julmusik och plockade fram pyntet. Hittade min fina adventsljusstake från Indiska men i stället för mossa fyllde jag den med godis! Har lite blandade känslor för julen, men i år tänker jag bara se den som en chans till frosseri, och en anledning att tända tusen levande ljus och stanna inne och MYSA i en månad. Även om inte julafton blir perfekt kan man i alla fall njuta på vägen :). Nu fattas bara apelsiner med nejlikor, glögg, gran och ett nystädat hem. Varför finns ingen tjänst att beställa som kommer och fixar allt det där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0