Hälsomässan

Efter jobbet stack jag och Josefin till hälsomässan i Älvsjö. Måste säga att jag blev lite besviken. Hade hoppats på att bli spådd i handen och få testa diverse hokuspokus grejerna och få massa ny inspiration till mina hälsosidor. Istället var det mest som att strosa runt i en galleria. En massa reklam och smink och vanliga grejer att köpa. Josefin testade att få en "pulsåder analys". Kvinnan bekräftade att hon var stel i nacken, hade lite magproblem och var stressad. Hennes råd var ordentlig sömn. No shit. Vilken vanlig människa har inte de problemen? Nu är jag hemma. Har köpt tacos och hyrt en film. Imorgon ska jag åka till Skepparholmens spa. Längtar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin tröja! Vart hittar jag den?! :)

2011-11-11 @ 23:05:29
Postat av: Cissi svarar

Tack! Köpt på Åhléns vid t-centralen för nån vecka sen. Märke; Frk.

2011-11-12 @ 01:10:50
Postat av: pilla

Ska dit och kika idag! Förväntar mig inga underverk men alltid kul att se!

2011-11-12 @ 09:14:39
URL: http://pernillabredolt.blogspot.com
Postat av: Celicia

Vill också på spa, cissi DELA MED DIG! haha :)

2011-11-12 @ 22:06:18
URL: http://www.celiciahallin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0