Födelsedagsmiddag!

Kände mig lite djup där igår kväll tror jag allt. Haha. Nu sitter jag i soffan på kontoret och skriver om PMS. Har någon grej för mig att jag inte kan skriva vid min plats? Efter jobbet ska jag bjuda min fina vän Mårthen på födelsedagsmiddag! Lite prestationsångest. Fick liksom en spa-weekend av honom, hur ska jag slå det? Ska försöka mig på att leka mästerkock. Tyvärr har jag bara fyra rätter jag är bra på. Nämligen:

1. Fetaostfylld kyckling
2. Lax i ugn
3. Risotto
4. Spaghetti och tomatsås

KÄNNS LITE TRÅKIGT!? Återkommer om slutresultatet. ..

I dag kör jag höstmyskläder med knästrumpor, klänning och tights och Gustavs kofta. När man väl vant sig vid sköna, mjuka kläder känns det omöjligt att dra på sig tighta skavande jeans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0