En förbannelse

Var helt slut efter "den hemliga plåtningen" igår, så planen om att dansa salsa på La Habana med Josefin ersattes av en betydligt lugnare pastamiddag på kvarteskrogen med min man. Så trött när ja kom hem att jag la mig redan klockan 22 å tänkte - Ah! Äntligen sova ut! Dessvärre hade min kropp andra planer. Låg och vred mig i flera timmar innan jag tillslut måste ha somnat. Så less på detta nu så ni anar inte. Att vara slutkörd men inte kunna sova är en förbannelse. Hur som helst - tänker inte låta detta förstöra denna dag, så jag dricker kanelkaffe och korrekturläser texter och har det ganska bra ändå. Uppdaterat med lite "hemliga bilder" från plåtningen sen tänkte jag ;) Ha en bra torsdagsmorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0