Katt åt tåg blev tuff

Jag lovade er bilder och eftersom jag är en tjej som håller sina ord så kommer här ett bildregn.
Jag har:



Varit på Mälarpaveljongen med Carro och Jens ♥



Varit på jättetrevligt rosemingel som hölls av Vina Maipo på Snickarbacken. Jag kör min klassiska "blinka och gapa pose". Mårthen kör sin klassiska "frusta som en häst pose". Sött.



Haft opponering under en sista hektisk skolvecka. Då går vi igenom allas texter och ger feedback på text, bild och layout.



Hängt med snorungar på Skansen och tittat på SURIKATBEBISAR!




Hängt med världens bästa redaktion och haft frukostmöte



Blivit egen företagare!



Och denna bild från idag får avsluta detta inlägg . Godnatt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0