Tjejfix på kontoret!

Här är det härligt tjejkaos. Packar 300 goodiebags, målar naglarna, sminkar oss, spelar Robyn å Maggio så högt som datorhögtalaren klarar. Om två timmar tar vi en taxi till Sturecompaniet där releasfesten för egoboost hålls.

Har varit pms-monster och jättetrött i två dagar. HOPPAS att denna kväll blir riktigt grym och ändrar på det! I dag tog jag sovmorgon och det behövdes verkligen. Lägger upp bilder från festen sen! Nu ska tånaglarna bli rosa och lite vin inhandlas, håret lockas och jag ska åla in mig själv i min klänning. Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Miss sunshine

Haha jag har också varit pms-kärring och supertrött senaste dagarna! Vädret har fan inte hjälpt heller...



MEN hoppas ni får en snajsig (kul, bra, FET) releasefest!

2011-05-05 @ 20:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0