Morgonrapport!

Är nyvaken, ätit en knäckemacka och en kopp te och kollar på nyhetsmorgon.. men jag tänkte faktiskt krypa tillbaka till sängen om en stund. Lyxigt!!

Igår kväll var fantastiskt rolig. Alla  var smått nervösa och hysteriska hela dagen och stressade för att något skulle gå fel. Men det var en häftig känsla när alla människor stömmade in klockan 18.00 och allt kändes så jäkla bra. Vi hade pratat hela dagen om att "ikväll kör vi" och "all in". Men klockan 22 var jag helt färdig och ville bara hem och sova. Mes-Cissi. Jag och några vänner åt på Vapiano och sen taxi hem.

Tack alla som kom och tack för en underbar kväll!


Jag och fina Yrsa


Bästa Hanna, Anna och Josefin-finfinfin


Jag lyckades stå på scen utan att ramla/svimma/kräkas. Bara lite bambiskakiga ben.


Har jag varit utomlands? Är det mina ungerska gener som gör sig påminda? Nej jag har bara fått brun färg sprutad på mig av en dam med en slang.
Jag luktar bränd kaka fick jag höra. Själv tycker jag mer att jag luktar svettig gymnastiksal med en svag doft av billig h&m parfym.


Bilder från stureplan.se, Terese Säfström och inisen.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0