KLÄDBYTARKVÄLL

Fan vad kul detta var! Världens bästa tips. Samla ihop kompisarna, låt dem ta med kläder de inte använder och byt med varandra helt enkelt. Har fått typ 20 nya SNYGGA plagg av min barndomskompis Carro. Dessutom var det trevligt att hon å hennes karl orkade åka ut till förorten för en gångs skull. Annars låter det alltid - meh ååååå vad jobbigt att åka till Ååårsta, det finns ju inte ens nån tunnelbana där, oooorka åka utanför stan, du får komma hit. 

Vilket alltså resulterat i att Carro inte varit hos mig sedan min inflyttningsfest för 1,5 år sedan??
TREVLIGT var det i alla fall, med egengjord pizza, liiite vin och BIG BROTHER så klart ( å sen den där jäkla hockeyn?) HÄR KOMMER ETT LITET SMAKPROV PÅ MIN NYA HIPPA ÄRVDA CARRO- GARDEROB. Vad tycker ni?

ps! Kan man ha leopardbrallorna?


Kommentarer
Postat av: Ida

Det spelar ingen roll vad du drar på dig, Cecilia - du är lika snygg ändå!!!!!

2011-05-16 @ 10:12:10
Postat av: Caroline B

Vad lat jag framstår som! Förväntar mig många Dagens outfit framöver. Premiär-invigde du något idag?

2011-05-16 @ 11:57:31
Postat av: Cissi svarar

Jepp! Kolla in Bellas blogg, där har jag en liten basebolljacka å nya jeansen.. TACK IGEN!!

2011-05-16 @ 14:08:26
Postat av: Mårthen

Som det stod i senaste King under ”Klädregler för tjejer”:

”Leopardmönster gör sig bäst på en Leopard."



;)

2011-05-16 @ 14:52:25
Postat av: Cissi svarar

Mjaou . eller Leoparder kanske inte jamar?¨

Morr morr

2011-05-16 @ 16:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0