Kattkoma

nu ligger jag helt utslagen på min röda Ikeasoffa med två sovandes katter på mig. Dom är så varma och mjuka och jag tänker på hur skönt det skulle vara att slumra till...bara sjunka in i drömmarna. Men jag måste deklarera (jag missade liksom det igår).. Jag måste dammsuga, kolla mail, boka tvättid, tömma kattlådan, registrera mitt jävla lägenhetsnummer någonstans?!? Skriva in mina jobbtimmar, kolla igenom bilderna från plåtningen och göra matlåda. ORKAR. INTE. VILL. INTE.

Å nu BLOGGAR jag också om hur trött jag är?!!

Skitsamma, dygnet i Leksand var intensivt, kul och lite sjukt på samma gång. Jag har fotats i bikini i 5 graders kyla SAMTIDIGT som ett helt juniorfotbollslag hade sin löpträning vid stranden...Årets mest intressanta träning för dom små finniga fjunen.

Och så lyckades jag äta nåt konstigt så jag kräktes. Men fan vad bra allt blev tillslut! Så det var det värt.


Jag. Och hela juniorlaget på löpträning. Heja heja.






Kommentarer
Postat av: MB

Hockeylag, baby, hockeylag.

2011-05-03 @ 23:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0