Håll till godo. Det blir inte roligare än så här

Ok jag vet att jag har varit fullständigt värdelös på att skriva. Upplever lite av en identitetskris med bloggen min. Vad vill jag igentligen säga? Vem bryr sig vad jag har gjort idag liksom? Skriver jag för min egen skull eller för er skull? Vill jag vara rolig, svår och smart eller bara verka jävligt cool? Vill jag framställa mig själv som någon fräsig journalist som springer på event och dricker rosé hela dagarna eller som "sköna tjejen" som vågar vara lite äcklig. Och eftersom jag inte riktigt hittat hem, så fortsätter jag väl i samma stil, att skriva lite av varje och berätta om min uberglamourösa vardag.

Just det. Laddar upp bilder IKVÄLL när jag har min lilla sladd. Så håll i hatten och håll till godo.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0