Frikortet Eric Saade



Jag hopppas att min framtida pojkvän inser att om jag ser Eric Saade i en bar så kommer jag försöka ligga med honom. Det kommer antagligen inte lyckas men jag vill att min kille ska säga - KÖR HÅRT! Endast detta är sann kärlek och inget annat.

Förutom Eric Saade så är även mina frikort: Björn Gustavsson, Magnus Betner, Den snygga storebrorsan i Eva och Adam och några till.

Vilka är era frikort?


OCH SEN MÅSTE VI JU PRATA OM SCHLAGERN IGÅR! GUD så spännande det var, jag borrade in mina naglar djupt, djupt i Gustavs arm och skrek varje gång Sverige fick poäng (glatt) och diverse svordomar varje gång Sverige inte gick poäng. Gustav såg förskräckt ut och sa: Du låter precis som en kille som kollar på fotboll.

Vinnarlåten var jättedålig, men det jag undrar är: VAR BRUDEN FULL ELLER? I slutlåten så verkade hon helt väck och sjöng falskt.

Sen tyckte jag att det var ett grymt bra startfält överlag och att Eric LEVERERADE.

NU kommer Carro och Jens hit och vi ska göra pizza och ha klädbytardag, alltså byta kläder med varandra! SMART. Fast jag ska inte byta kläder med Jens. Utan med Carro. Hoppas hon har snygga kläder med sig och att jag blir av med mina fulaste.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0