Vårkänslor!

Igår kväll mötte jag upp min kompis Kalle efter jobbet och vi gick till Odenpalatset och spelade biljard, dart och pingis! Upptäckte att det var jag var den enda tjejen i hela lokalen... Konstigt. Tjejer vi borde dra och spela pingis íhop nån gång! Kul var det i alla fall. 

Nu sitter jag på café noco, ska hämta mina kidz från skolan om en kvart som ligger precis bredvid. Skön dag idag på kontoret. Vi hann till och med ta en glasspaus i solen.. .. Och guess what, det har kommit snödroppar!!! Nu måste väl våren officiellt vara här eller?

Imorgon blir det after work med EGOBOOST. Ska bli så kul och jag har en känsla av att det kommer att bli en kväll med rätt mycket spännande inslag..

Här kommer lite bilder från igår och idag


Fikapaus! Josefin och Hanna





Snödroppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0